tirsdag 26. oktober 2010

Redesign!

Ja, nå var vi i gang med en ny oppgave om *trommevirvel* REDESIGN!!!
eller for våre venner som må ha det inn med te-skjei, å lage et nytt produkt av gammle eller brukte materialer. Poenget er at vi kan lage hva vi vil, men at det må være knyttet til en av håndverksyrkene, så min idé om det, er at jeg har lust å lage noe innen interiør :)

Dagen i dag ble brukt til å samle inspirasjonskilder. eks Bilder, fra ulike butikker, og til å lage et Moodboard.

Moodboard er (etter hva jeg har fått intrykk av) et digitalt fylt med masse crap som du synes er inspirerende på det produktet du skal lage slikt at en får det uttrykket en leter etter.. ellerno!

Mine bilder er satt sammen av en blandings sammensettning som kan kalles.. En litt moderne variant av den viktorianske stilen.
Dette er alle bilder hentet fra siden www.Olioboard.com
en veldig enkel og brukervennelig side å slage slike bilder på :)

Jeg tenkte også å vise noen av bildene, altså noen (ble kansje litt mange) av bildene som ble tatt i byen.



Dette er vel noen av tingene jeg fant som jeg føler meg mest inspirert av :)
Men uff, nå er klokka kvart på 2 om natta og jeg burde legge meg, så preeeeeeeeeeikaaas!!! :D

1 kommentar: