torsdag 28. oktober 2010

TRYKKLIM!

Dagen i dag på skolne begynte for meg i 10-11 tiden, av mine *spesi* grunner, og fikk derfor ikke med meg hva som ble gort tidligere.
Men etter matpausen fikk vi beskjed om at vi skulle få prøve ut en teknikk som het trykkliming. Dette gikk ut fra at du tok en utskrift med et bilde på å male en guffen lim på front siden, for å deretter å feste den på en tøy bit. Limen skulle tørke i et 12 timer, men det hadde vi ikke tid til så vi ventet i noen minutter før vi strøk lappen med motivet på i 10 min. Etter det la vi bildet i en boks med vann, slik at det skulle feste seg skikkelig tror jeg.

Greide å miste mobilen i dag på bussen, så det blir ingen bilder, med mindre jeg låner et kamera, eller at jeg evt, får mobilen tilbake i løpet av uka :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar