tirsdag 16. november 2010

11. November 2007

Denne dagen var jeg på utplassering/praksisjobb på Living. Dagen begynte kl 10 med at jeg ble introdusert for dekoratøren Gro som skal følge med meg når jeg er i utplassering.

Vi begynte med en gjennomgang hvor hun fortalte meg alle de forskjellige stilene som var utstilt i egne grupper. De hadde Klassisk, moderne og landselig.
Dagene på living begynner oftes med å rydde i butikken, og rette på produktene som er utstilt, for eksempel å rette på puter, sette krakker og stoler bent osv.

Min første oppgave var å finne tepper til de utstillingene som det manglet teppe på. Når jeg gjorde dette var jeg nødt til å finne et teppe som var i samme stil, og hadde samme fargesammensettning som møblene i utstillingen.

Vi tok også en pause kl 12-1 tiden. Etter pausen skulle jeg få i oppgave å dekorere til jul i et helt hvit lite parti i butikken. Vi gikk derfor ned i første etasjen hvor pynteting og lamper og slik var.
Vi tok med oss noen saue feller, juletrekuler juletre lys, store stjerner med lys i og LED-lys i små staver.

Min oppgave var å dekorere rommet/partiet til jul

Alle bildene ble tatt etter at
Jeg var ferdig for dagen.
møblene som er utstilt var
der fra førav. Mens puter, tre
stjerner, tepper, og lys fikk
jeg lov til å dekorere :)



Her er noen bilder av hva resultatet ble. Jule treet måtte settes sammen siden det var et kunstig tre. det hedde vert litt vanskelig med et ekte tre som drysser rundt på det hvite gulvet.

1 kommentar:

  1. Må legge etil at det var 2010 og ikke 2007.
    Gud så fort tia går :)

    SvarSlett